Grand Banks New York

The other day I went to a cool bar. On a boat!!! No, I´m not talking about some shady  old boat of a few occasional sailors in town for a few days. Grand Banks in TriBeCa in Manhattan is a pretty cool bar on a boat that is moored at the Pier. 

Her om dagen tok jeg turen til en ganske artig bar. Ombord på en båt!!!! Og før du tenker tanken, det var langt fra noen shabby gammel skute nede på bryggen som tilhørte noen gamle skippere i byen for noen dager. Grand Banks i nabolaget TriBeCa på Manhattan er en ganske kul bar som ligger fortøyd til land.

img_7109img_7115

You can go there for a cocktail or enjoy some oysters with your friends. 

Her kan man gå for en drink eller nyte et østersmåltid med gode venner.

img_7113_fotor

I´ve gotta be honest, the first few moments felt a bit weird. Alcohol and waves are naturally not so compatible, and so I felt a bit under the weather. My friend and I had to escape for a breather on land. But when we came back it was all smooth sailing from there.

For å være helt ærlig ble jeg en smule sjøsyk med det første jeg kom ombord. Bølger og alkohol er kanskje ikke den beste kombinasjonen, så jeg kjente meg litt rar i magen. Kameraten min og jeg måtte gå på land for et par minutter hehe. Men når vi så kom ombord igjen var det bare kjekt å være på sjøen igjen.img_7112_fotorimg_7111_fotor

 

Det utviklet seg til en veldig koselig kveld i bra selskap mens vi så solnedgangen fra båten, og drinkene var det ingenting å si på. Jeg kommer definitivt tilbake hit.

We enjoyed the company of all those who had come onboard and we sipped hapily to our cocktails and watched the sunset. Definitely coming back to this bar.

Det utviklet seg til en veldig koselig kveld i bra selskap mens vi så solnedgangen fra båten, og drinkene var det ingenting å si på. Jeg kommer definitivt tilbake hit.
img_7116

Denne byen altså. Aldri et kjedelig øyeblikk!

This city! Never a dull moment!

Leave a Reply

