Busy Days

dsc_0426Life is pretty hectic at the moment. Work is busy and will be for a while. I´m still catching up with my social life after the holidays and meeting my friends over coffee/brunch/lunch/dinner/drinks! I love that my social circle is just expanding the longer I live here and I love that I hang out with such diverse group of people. That´s New York for you, you hang out with a Chinese, a New Yorker, an Italian and his Mediterranean boyfriend, a French with eccentric hairstyles and a Kenyan Dutch girl. But with such a city lifestyle I also like to have time to cuddle up in my bed, watch a series, or go to the gym and work out just so I can reward myself with a relaxing steam-bath session afterwards.

Livet er ganske hektisk for øyeblikket. På jobbfronten er det ganske travelt, og det vil det være for en stund. Jeg driver fortsatt og catcher up med venner og møter dem over kaffe/lunsj/lunsj/middag/drinker! Jeg elsker at omgangskretsen min bare vokser jo lenger jeg bor her, og jeg elsker at jeg henger med en slik mangfoldig gruppe mennesker. Det er bare typisk New York, her henger man med en kineser, en New Yorker, en italiener og hans kjæreste fra middelhavet, en franskmann med eksentriske frisyrer og en kenyansk nederlandsk jente. Men med en slik by-livsstil jeg liker også å ha tid til å slappe av og sove lenge, se en serie, eller gå på treningsstudio og trene så jeg kan belønne meg selv med en avslappende stund i dampbadet etterpå.dsc_0390

We are almost in February now though and life can only get better than what it is. I still haven´t wrapped my head around the fact that it is winter and now that I am almost adjusting to it we´ll be well into spring, warmer days, cherry blossoming and outdoor brunches. Ah life!

Vi er i februar nå og livet kan bare bli bedre enn hva det er. Det har vel fremdeles ikke gått opp for meg det faktum at det er vinter, og nå som jeg nesten har klart å venne meg til det vil vi jo nesten være på god vei inn i den første vårmåneden med varmere dager, kirsebærtreblomstring og bruncher på utendørskafeer. Ah livet altså!busy days

 

Leave a Reply

