Village Walks

dsc_0611
I have finally managed to get back on track with life after a pretty busy 2 weeks. It has been a lot of work, events and other things that come with the job. So this Friday I had a night on the town with my friends and have spent the rest of the weekend enjoying New York and just relaxing. Now my Chinese New Year´s dinner tonight remains. Hot Pot is on the menu!

Etter 2 travel uker er jeg endelig tilbake til normale rutiner. Det har vært mye jobbing, eventer jeg har deltatt på og andre ting som hører jobben min til. Så på Fredag hadde jeg en etterlengtet kveld på byen med gode venner og har brukt resten av helgen så langt på å bare nyte New York og kose meg og slappe av. Nå gjenstår bare kinesisk nyttårsmiddag og  Hot Pot er på menyen i kveld.
dsc_0593dsc_0616

Yesterday I took the time to wander around West Village, one of my favourite areas in New York. It amazes me how beautiful this part of town is no matter the season.

Igår tok jeg meg tid til å bare rusle rundt i West Village som er en av mine favorittområder i New York. Det er utrolig hvor vakker denne bydelen er uansett årstid altså.dsc_0598dsc_0609dsc_0614dsc_0607DSC_0645DSC_0625DSC_0617DSC_0629dsc_0588dsc_0596dsc_0603DSC_0620DSC_0626

Leave a Reply

